3.4 Nasze produkty

Bycie „super” oznacza również nieustanną potrzebę rozwoju, innowacji i przekraczania kolejnych biznesowych barier. Dzięki zdobytemu doświadczeniu nauczyliśmy się słuchać naszych kontrahentów i podążać za potrzebami klientów. Chcemy przedstawić szeroką gamę produktów dla każdego. Naszym celem jest stworzenie jak najwyższej jakości oferty wpisującej się w różne gusty, lecz znajdującej się w przedziale cenowym „na każdą kieszeń”. Jesteśmy otwarci na rozmowy i z chęcią podejmujemy wyzwania.


Kurczak Sielski

102-2

Produkujemy bezpiecznie i wdrażamy innowacyjne produkty. Zespół specjalistów, który pracuje nad nowymi rozwiązaniami, postawił sobie za cel stworzenie „kurczaka jutra”. Jest to głęboko zapisane w filozofii firmy i jej strategii rozwoju. Pierwszą odpowiedzią na tę potrzebę jest linia produktów z Kurczaka Sielskiego. Chcemy szukać nowych rozwiązań, projektować swoje produkty w sposób zrównoważony, uwzględniając zarówno dobrostan zwierząt, jak i wymagania rynkowe.

Jesteśmy dumni z Kurczaka Sielskiego – to nasz flagowy produkt na rynku polskim.

Polski konsument jest coraz bardziej świadomy tego, co kupuje, i poszukuje produktów naturalnych i zdrowych (Analiza przygotowana przez Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej – IERiGŻ). Z tego też powodu cała linia produktów z Kurczaka Sielskiego wpisuje się w najnowsze trendy rynkowe. Dostrzegamy potrzeby konsumentów i oferujemy coraz więcej propozycji wędlin, dań semi (do odpieczenia) i dań gotowych na bazie tego surowca. Dzięki temu jakość tych produktów przetworzonych wyróżnia się na rynku. Kurczak premium sprzedawany jest również pod marką własną Lidla jako Biesiadny.

Dania convenience

102-2

Wygodne żywienie w świecie pełnym pośpiechu to jeden z trendów, które na polskim rynku zaczynają być coraz lepiej widoczne. SuperDrob już od lat jest liderem w segmencie produktów convenience, czyli dań gotowych, które są głęboko mrożone lub schłodzone. Mamy ogromne know-how i doświadczenie zdobyte w trakcie wieloletniej współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Dzięki temu wiemy, na co jest największe zapotrzebowanie w krajach Europy Zachodniej i jak kreować nowe trendy w tym obszarze. Potrafimy zrobić „kurczaka na 500 sposobów” i daje nam to niemal nieograniczone możliwości dostosowania oferty do potrzeb klienta. Przykładem wprowadzenia w życie takich rozwiązań jest chociażby produkcja elementów kurczaka w panierach pełnoziarnistych, z płatkami owsianymi, amarantusem, siemieniem lnianym i nasionami chia (nasz popularny produkt na rynku francuskim). Dla jednego z brytyjskich kontrahentów stworzyliśmy produkt, który jest sprzedawany pod marką Disney Kitchen. Nie jest on poddawany wstępnemu smażeniu, a w domu przeznaczony jest tylko do odpiekania, co znacznie redukuje zawartość tłuszczu. Dodatkowo cały skład jest dostosowany do restrykcyjnych wymagań odbiorców.

Jesteśmy producentem, który wykonuje zamówienia dla dużych sieci handlowych i marek własnych. Na rynku polskim nasza oferta pod brandem SuperDrob w segmencie convenience nie jest rozbudowana, ale edukujemy kontrahentów i pokazujemy im szeroki wachlarz naszych możliwości. Chcemy w tym segmencie kreować trendy i nie tylko odpowiadać na zapotrzebowanie rynku, ale też pokazywać, na co pozwalają nowe technologie. Udowadniamy, że produkty mrożone i chłodzone nie odbiegają jakością od dań świeżych. Sam proces mrożenia sprawia, że nie trzeba poszerzać etykiety o dodatkowe składniki i konserwanty, ponieważ w temperaturze poniżej -18 stopni Celsjusza nie rozwijają się bakterie, wirusy oraz nie zachodzą procesy gnilne. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i trendy prozdrowotne.

Produkty convenience SuperDrob w Polsce można znaleźć pod markami własnymi: Lidl, Carrefour, Auchan, Dino, Polo Market.

Mięso standardowe

102-2

Mówiąc o głównych produktach SuperDrob, nie można pominąć segmentu surowych części kurczaka i tuszek drobiowych. Każdy możliwy element świeżego mięsa i podrobów brojlera możemy sprzedawać według potrzeb klientów. Dzięki naszym wysokim standardom produkcji byliśmy wśród pięciu pierwszych firm w Polsce, które zostały dopuszczone do eksportu na rynek chiński.

Surowe mięso i produkcja standardowa od początku istnienia firmy były podstawą jej działalności. Sezonowo jesteśmy również producentem gęsiny. W naszym zakładzie w Lublinie mamy linie ubojowe specjalnie dostosowane do tego celu.

Bez względu na to, czy mówimy o mięsie z chowu standardowego, czy o surowych elementach Kurczaka Sielskiego, mamy pewność najwyższej jakości produkcji. Już teraz możemy zaoferować klientom mięso z wartościami dodanymi, które dzięki odpowiedniej paszy podawanej zwierzętom jest wzbogacone o różne związki mineralne czy kwasy tłuszczowe. W celu dostarczenia jeszcze lepszych produktów, dostosowanych do wymogów naszych odbiorców, nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem całego procesu chowu. Naszym marzeniem jest, by ten standard nieustannie podnosić i wytyczać nową drogę wśród producentów w Polsce.



Spośród naszych pracowników wybraliśmy zespół fachowców, którzy dzięki swojej wiedzy i innowacyjnym pomysłom opracowują nowe projekty związane z chowem brojlera. Wierzymy, że efekty ich pracy zrewolucjonizują sposób podejścia do hodowli drobiu i polepszą zarówno dobrostan zwierząt, jak i jakość finalnego produktu.


Pracujemy nad standardem w chowie zwierząt, w którym nie ma miejsca na antybiotyki i kokcydiostatyki*. Wybieramy trudniejszą drogę i chcemy wprowadzać środki zapobiegawcze: szczepienia ptaków na kokcydiozę oraz paszę wzbogaconą o probiotyki i prebiotyki. To dla nas ważne i wierzymy, że w przyszłości wszystkie produkty oferowane przez SuperDrob będą pochodziły z kur z takiego chowu.


Robert Bogusz
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

* preparat zapobiegający groźnej, pasożytniczej chorobie